SZENTIMENT- ÉS EMÓCIÓELEMZÉS

Angolul: sentiment and emotion analysis. A szentiment elemzésnél az adott szöveg(ek)et tartalmuk alapján pozitív, semleges vagy negatív kategóriákba soroljuk be, míg az emócióelemzés több, előre meghatározott csoportba sorolja a szövegeket (öröm, bánat, düh, meglepődés, félelem, stb.).

A szentiment-és emócióelemzés leggyakoribb felhasználási területe a social listening, azaz közösségi vélemény analízis, mely monitorozza, összegyűjti és analizálja egy adott cégről, márkáról, szolgáltatásról a webes felületen fellelhető véleménytartalmakat.

A social listening területén együttműködő partnerünk a Neticle Labs Kft.

A témáról bővebben itt olvashat.


A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás