A Precognox által létrehozott Kaposvári Szoftverfejlesztő Meetup találkozóin a szakmát érintő aktuális témák kerülnek bemutatásra. Az idei év negyedik meetup-ján előadónk – Nagy Norbert – mutatta be a 3D renderelés múltját és jelenét.
Szóba kerültek olyan játékklasszikusok, mint a Doom, a Quake vagy éppen a Crysis. Megtudhattuk azt is, hogy mi okozza a legnagyobb problémát az élethűbb árnyékok létrehozásában és persze kaptunk egy kis lineáris algebrát is. A téma nagysága miatt sok kérdés megválaszolatlan maradt, így az őszi időszakban szeretnénk Norbit ismét meghívni egy folytatásra. Azt viszont megtudhattuk, hogy nem mindenkinek van magasan a TV-nk és hogy a pizza mindig jó alap egy előadás utáni beszélgetéshez.
Ezúton is köszönjük az előadást és hogy sokan eljöttetek.
És ne felejtsétek el, hogy kérdőívünk kitöltésével továbbra is részt vehettek a Precognox által kezdeményezett szakmai együttműködésben!
A közösségbe folyamatosan várjuk új tagok jelentkezését is a Meetup oldalán, akár előadóként is.
Az előadás részletei
Cím: Játékfejlesztés: 3D Rendering
Előadó: Nagy Norbert, programozó-játékfejlesztő